Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Đilas protiv Đilasa

Komentari (154) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 07 februar 2012 14:48
Nikola
Ja ne placam BusPlus kartu ni u ludilu!

Resenje je samo lomljenje onih bednih aparata!
Preporuke:
144
39
2 utorak, 07 februar 2012 15:05
marakana
Bravo za analizu! Sta bi sve iskopali kada bismo ukljucili "male sive celije" i bar povremeno napravili poneku slicnu analizu.
Preporuke:
159
5
3 utorak, 07 februar 2012 15:08
Beli Orao
Mi smo imali sistem "pantljičare" i "markica" kad niko u SFRJ nije imao. Pantljičara je izbačena jer je sistem zumba bio prostiji i lakši za održavanje. Znači sve je funkcionisalo kako treba oko 40 godina. Ovo je nepotrebno jer niko ne "otkucava" tj. "overava" kartu. Dakle odbranaški stav prema novom sistemu je atak na inteligenciju s obzirom da je Vene sastavio najbolje zvirke iz matematike.
Videćemo dokle će da traje jer nije uspelo ni kod HR, ni kod SL. Fazon će biti kako opravdati? Pa lako, neću da im kažem. Znaju oni.
Preporuke:
99
3
4 utorak, 07 februar 2012 15:10
Kurjački
Branko, da formiramo konzorcijum da pokažemo kriminal
(ili neznanje), ili i kriminal i neznanje oko mosta.
Umesto pozdrava "Smrt fašizmu..." pozzdrav
MOST NA SAVI U MUTNU MORAVU
Preporuke:
65
5
5 utorak, 07 februar 2012 15:13
aca
Meni je forma emisije Đilas protiv đilasa njazanimljivija , posle mi dođe forma kada tri istomišljenika svojom diskusijom nameću jedno od svoja tri mišljenja građanima ,a njadosadnije mi je kada imamo 1/2 mišljenja protiv 2 i 1/2 mišljenja ,sa voditeljom na strani jačih .
Preporuke:
67
4
6 utorak, 07 februar 2012 15:43
@Nikola
Samo lomi, Nikola. A onda kazi kako nista ne valja. Ja bih tvoju nameru nazvao Nikola protiv Nikole. I ne placaj nista, i napadaj na kontrolore, pa onda kazi kako je zemlja banditska.
Preporuke:
42
63
7 utorak, 07 februar 2012 15:43
svedočenje
Vozim se ovih dana gradskim saobraćajem dosta, i na osnovu ličnog uvida mogu da kažem da u proseku svega oko 10 posto putnika čekira karticu.
To ne radim ni ja, iz dva razloga: 1. Video sam da ne rade ni drugi, 2. Tako protestujem zbog latinice u aparatima i sumnjivosti celog posla u vezi s njima.
Kako god, osnovna svrha uvođenja novog sistema za sada nije ispunjena ni izdaleka, a to je da se prati broj putnika u vozilima. Vozila su puna, a u centru dobijaju podatke da je u njima samo desetak posto putnika.
Dobro bi bilo da novinari ovo ispitaju i napišu članke o tome.
Preporuke:
111
7
8 utorak, 07 februar 2012 16:03
MP
Pavlović:"Kada sve ovo proizlazi iz navoda samog Đilasa, zamislite šta bi se videlo kada bismo imali pristup svim dokumentima. I svim troškovima budžeta. I svim javnim preduzećima Grada. I svim tenderima."
Pa zato moraju pasti sa vlasti.Kako?Prosto, ne nasedati raznim spinovanjima,za one koji razumeju.Za one koji ne razumeju samo neka se osvrnu po svom gradu, po svojoj ulici, po svojoj kući, i na kraju neka zavuku ruke u sopstvene džepove.I ako su zadovoljni neka OBAVEZNO glasaju za "žute" i one oko njih.
Preporuke:
103
6
9 utorak, 07 februar 2012 16:10
Simana
Odlična analiza! Međutim, da li autor ima šanse da se pojavi kod Olje Bećković?
Preporuke:
121
4
10 utorak, 07 februar 2012 16:27
Milorad Stanojlović
Laboratorija za automatiku, Instituta Mihailo Pupin iz Beograda, imala je urađeno i testirano rešenje za ovaj problem i to sa prognozom vremena dolaska svakog vozila na stanicu; (nepravilno je reći stajalište). Testiranje je obavljeno na autobuskoj liniji 65, a možda i na još kojoj.
Sve se to događalo 1971./1972. godine.
Ko ne veruje neka pita g. Vlastimira Matejića, predsednika Evropskog pokreta, afirmisanog stručnjaka u ovoj oblasti, kao i u oblasti teorije sistema, a tada upravnika ove laboratorije.
Što se tiče softverskih problema sa latinicom i ćirilicom - NO COMMENT!
Grad Beograd, a i turska kompanija, u vezi "problema" ćiriličnog pisma, mogu se obratiti kancelariji "Majkrosofta", a i nekoj srednjoj školi ili gimnaziji u Srbiji, jer taj problem je odavno rešen, čak i za mnogo egzotičnija pisma, poput korejskog, kineskog, itd.
S poštovanjem i uvažavanjem,
SRPSKI LIBERALNI SAVET
Preporuke:
109
4
11 utorak, 07 februar 2012 16:31
Miloš
Iskreno iako sam protiv ovog sistema (jer verujem da ne može da poveća naplatu i da samo maltretira građane) imam nekoliko primedbi ovoj analizi:

1. nije ništa čudno da strana firma bez obzira koliko renomirana kada stupa nanovo tržište to radi u kooperaciji sa domaćim preduzećima; ako ništa drugo a ono zbog administracije koja poznaje proceduru; ne bih isključio da iza tih firmi stoje neki tajkunski interesi ali za tako nešto su nam neophodni čvrsti dokazi;

2. finansijska analiza ponuđena u članku ne sugeriše da li se u ruke konzorcijuma predaje kontrola i naplata karata. Ako je to tako onda treba imati na umu i troškove oko tog posla (i ispitati koliko su ti troškovi i ukalkulisati ih u celu računicu); Ja smatram da je potpuno glupo da GSP predaje naplatu svojih usluga nekoj drugoj firmi pa da onda sa njom ulazi u različite kombinacije i to uopšte ulazak u celu priču smatram problematičnim dok je njeno izvođenje po mom mišljenju manje bitno. Sama ideja predaje prihoda je apsurdna.
Preporuke:
43
7
12 utorak, 07 februar 2012 16:31
thinking maize
Što se tiče samog Đilasa, postoje tu dve stvari "glede" njega, a da ne krećemo odmah sa podrškom predizbornoj kampanji "naprednjaka". 1. Jer Đole Balašević nekad pevaše: "Ne volim ove što govore "R" (tj. kotrljaju!)." Jes da se i Đole Balašević malo "kurvao" sa "žutaćima", al ti mu stihovi BAŠ PASUJU za OVU "veličinu"! 2. Jel se seća neko 1992 kada je Dragan Đilas u vreme Vukovog "Vidovdanskog mitinga" (kada su se i NEKE NAŠE VLADIKE OSRAMOTILE!) došao kod Slobe "na kanabe" da "traži" od njega ostavku! (Nikad nisam bio neki pristalica S.M., ali verujte, isti je tad BAŠ IZRIBAO Đilasa i to onako USPUT!) Jel se sećate ŠTA je TADA NOSIO Dragan Đilas, tadanji "predstavnik studenata"? Da podsetim, FARMERKE! Još jednom, FARMERKE! Sad, bilo bi lepo da neki novi, post-petoktobarski "Aleksandar Popović" napravi RE-MAKE KLASIČNOG "Razvojnog puta..."!? Samo sad bi se to zvalo: "RAZVOJNI PUT Dragana Đilasa-STUDENTA"! Uostalom, KO JE ZAPALIO ŽITO?
Preporuke:
55
7
13 utorak, 07 februar 2012 16:37
brm
@ svedočenje
"Vozim se ovih dana gradskim saobraćajem dosta, i na osnovu ličnog uvida mogu da kažem da u proseku svega oko 10 posto putnika čekira karticu.
To ne radim ni ja, iz dva razloga:
1. Video sam da ne rade ni drugi, 2. Tako protestujem zbog latinice u aparatima i sumnjivosti celog posla u vezi s njima."
ZANIMLjIVO DA PRESKUPE KARTE VAMA NISU RAZLOG ŠVERCOVANjA!!
"Dnevna zarada GSP Beograd je 63 miliona 750 hiljada dinara. 607 hiljada 142 evra dnevno!!! A mesečna 18 miliona 214 hiljada 285 evra, samo od „poštenih“ putnika. Godišnja - prava sitnica - tričavih 216 miliona evra."
da li vi svarno mislite da za tričavih 216 miliona evra U KEŠU najčistijem ne može da se organizuje sistem?

uzgred ovde neko masno laže jer Grad godišnje, prema rečima direktora GSP-a, subvencioniše GSP sa nešto manje od četiri milijarde dinara (= 38 miliona evra.)ŠTO JE TAKOĐE OGROMNA CIFRA...100 ILI 38 MILIONA , JA RAZLKE!!!
Preporuke:
59
0
14 utorak, 07 februar 2012 17:02
thinking maize@ o "Bus-Plus" "dahijama", "kabadahijama" i "poturicama-izelicama"
Jel se seća neko nekadašnje POVIKE na KONTROLORE GSB-a i onih priča o MALTRETIRANjU DECE, pa i TRUDNICA sa njihove strane!? Da podsetim, to je bio jedan od razloga na kojima je pokojni Đoko Vještica izgradio karijeru. Ono, nekad su takve VESTI bile preuveličane, tj. to su prosto bile GLASINE, ali i Đoko Vještica i Beograđani, pa i ondašnje vlasti, bili su PRILIČNO OSETLjIVI na tako nešto! Zato je povremeno SLABILA kontrolorska STISKA, da bi sa početkom mandata svakog od novih gradonačelnika jačala. Najmanja je bila u prvoj polovini 90-tih, pretpostavljam zbog "masnih kolača", koji su "preticali" i za GSB i za građane u to doba!? Pa u tom kontekstu ŽIVO ME ZANIMA KAKO ĆE GRAĐANSTVO REAGOVATI na KONTROLORE JEDNE PRIVATNE i to TURSKE FIRME!? I kad je kontrolu karata vršio sam GSB takva PARAPOLICIJSKA KONTROLA je bila VRLO NEPOPULARNA! BAŠ me ŽIVO ZANIMA KAKO ĆE GRAĐANSTVO REAGOVATI na ovaj NOVI KONTROLORSKO-PRIVATNIČKI "BAŠIBOZUK", koji bi radio za "dahije", "kabadahije" i "poturice-izelice"!?
Preporuke:
52
3
15 utorak, 07 februar 2012 17:02
Milutin
Odlična zapažanja, analiza.NA delu je obmana.
Da dodam, reče Đilas u jednom trebutku kakoodlično funkcioniše elektronski sistem u Parking Servisu i da je to dmaća pamet , koja se izvozi(ko je izvozi, preko koga!?)

Ako je Parking Servis mogao da sam uvede elektronski sistem i sistem naplate, pre je to moglo preduzeće GSP Beograd, zbog tradicije, i ranijih testiranja(proba).

Validatori su na latinici u sred Srbije?
Bus -Pljus je lopovski sistem nplate, nije efikasniji od drugih, druge metropole namaju takav sistem, već sličan i samo u kombinaciji sa izgrađenim METRO sistemom.

Elektronska napalata u prestonicama sveta je u metro sistemima, odnosno u metro stanicama, a na u vozilima, zbog gužvi. Ali mi NEMAMO METRO!

Most na Adi je megalomanski projekat, moglo se uraditi mnogo više korisnih stvari, projekata za te pare.

Uprava BG treba da domaćinsko posluje, stručno, prioritetno, sa svrhom, manjim troškovima,.. umesto što muvaju , otimaju...
Preporuke:
50
1
16 utorak, 07 februar 2012 17:22
Srđa
Mostovi, petlje, obilaznice, parking servis, bus plus, subvencija gs-pu, prokop, pruge...

Ništa bez metroa
http://metrobeograd.mojblog.rs/
Preporuke:
29
1
17 utorak, 07 februar 2012 17:23
Nebojša Pavlović
Bili srpski i nemački ministar u poseti francuskom, i pitaju ga kako je stekao bogatstvo. Ovaj im onda kaže da je umesto potrebne dužine instalacija, stavljao manje pri iѕgradnji tunela po Francuskoj. Sledeći put odu u posetu francuski i srpski ministar nemačkom. Pitaju i njega kako je stekao bogatstvo. On im kanje da je umesto 22 cm asfalta na putevima stavljao 21 cm. Ova dvojica klimaju glavom, potvrđuju. Došli na kraju nemac i francuz srpskom ministru u posetu. Gledaju oni, zatečeni, srpski ministar milijarder! " Pa kako si stekao ovoliko bogatstvo "? A on će njima : " Da li vidite ovaj veliki most preko ove velike reke?" Gledaju oni, nema ničega preko reke. " E tu je trebao da bude most ".
Preporuke:
59
1
18 utorak, 07 februar 2012 17:57
Nikola
@ Milorad Stanojlović

Naprotiv, pravilno je reći stajalište, jer stajalište i stanica nisu isto. Stajalište je saobraćajno službeno mesto koje služi samo za privremeno zaustavljanje vozila u cilju ulaska/izslaska putnika i/ili utovara/istovara robe ograničenog obima. Stanica uz prethodno navedene, ima i funkciju uvođenja/otkazivanja polazaka, regulacije, prijema/otpreme vozila i druge.
Preporuke:
21
10
19 utorak, 07 februar 2012 18:25
Trudnica
Odličan tekst gospodine Pavloviću!
Samo kratak komentar da BusPlus nudi besplatan prevoz trudnica za tričavih 250 dinara. Naravno, karta važi samo do očekivanog termina porođaja, po dolasku prinove valja kupiti novu kartu. Ne pitah samo da li je i bebama potrebna karta i validacija.
Preporuke:
35
2
20 utorak, 07 februar 2012 18:44
zoransan
Za Nikolu
Po tebi bi se kaiš trebao zvati pantalo-držac.
Kakva stajališta,to su stanice,još malo pa će biti kolodvori.
Isti ljudi su dali ime Velikim pijacama Veletržnice što je čista hrvatska reč,proverite ukucajte preko pretraživača pa ćete dobiti neki hrvatski ili slovenački sajt.Jedva smo se izborili da pisac nije spisatelj.
Preporuke:
27
13
21 utorak, 07 februar 2012 19:01
Ludi Vanko
Ispade da je Đilas sjajni demagog.Osvojio je gledaoce.Luk jeo a na njega nije mirisao.A evo, čovek analitički, ubedljivo otkriva demagoga ili neznalicu.Ako vidi - demagog, ako laže - lopuža.
Ova analiza mora da ima svoj odjek.To nije stvar predizborne kampanje, nego mnogo više - ono "kuda idu divlje svinje".Čujte gospodo ako se ovo istera na čistinu, sve će se isterati.Opasno je samo da sve stave ad akta.Onda idemo dalje s lažima i obmanama kojima kraja nema do našeg nacionalnog kraja.Ovo mora da se rasplete.Mnogo je skupo i mnogo ludo.Kad sam prošao novi most video sam na držačima spoljne ograde šrafove koji nisu zavrćeni.Napisao sam pismo Politici.Nisu hteli da ga objave.Nedostajalo je delova ograde tako da su dece od četiri godinme mogla da izađu na kolovoz kuda jure automobili.Ako tako radimo, ogradu će skinuti jednog dana, ako tako završavamo poslove nikad ništa kako vaa nećemo imati.A tek ovo .
Preporuke:
36
0
22 utorak, 07 februar 2012 19:16
Srđa
Dobar je tekst, odličan po pitanju kritike koje toliko nedostaje u javnosti (kontrolisani mediji ili nesposobni novinari?), ali tekst tek grebe po površini.

Naime, pitanja poput ulaganja, zaduživanja i javno-privatnog partnerstva (parking, bus+), sasvim su opravdana ali...

Zašto se insistira na javnom vlasništvu nad GSP-om?
Zašto se subvencije toliko velike?
Zašto su akcize na gorivo toliko visoke?
Zašto se pitanje saobraćaja ne rešava nezavisnim šinskim sistemom velikog kapaciteta (metro)?
Zašto se ne razvijaju prigradske železnice?
Zašto se ne ustupa mesto privatnoj inicijativi?
Zašto se odluke, koje se tiču velikih i dugoročnih ulaganja (most, obilaznica, metro), subvencija (gsp), proširivanja nadležnosti (vrtići) ne donose punim demokratskim postupkom (referendumom u gradu posle opsežne javne rasprave)?

Na kraju, sve je to vezano za pitanje modela automobilskog grada, korupcije u urbanizmu i građevinarstvu, i priv-part parazita na javnim jaslama (zaštita imovinskih prava).
Preporuke:
25
2
23 utorak, 07 februar 2012 19:20
Miladin Zeković
Ovakve analize pokazuju pravo lice Dragana Đilasa. On je svoju moć demonstrirao tako što je sam u emisiji.Pokazao je ko je glavni urednik većine medija u Beogradu. No i pored toga pokaže se da su u laži kratke noge. On sam sebe optuži. Njegov despotizam i ogroman novac mu omogućavaju ovakvo ponašanje. Dokle li će ga Beograđani trpeti?
Preporuke:
52
1
24 utorak, 07 februar 2012 19:21
Goran Stanković
Jedna činjenica bode oči-na opštem dobru ja napravim deo servisa ( najslađi )i krenem sa privatnim biznisom. A GSP nek propada. Kud ne uze da radi servis vozila i infrastrukture. Još reče da ću na mobilnom da vidim kad mi stiže bus. Šta mi to vredi kad na svakom koraku čekam po nekog Godoa... . Na odličnu analiz gdina Pavlovića ( posebno bahatosti ), ja bih samo TEŠKO optužio gradsku opoziciju. Kako MOGU da dozvole ovakve stvari? Pa dobili ste glas građana da BRINETE I ČUVATE ovaj grad. I naravno, navedene banke su generator mnogo čega ( isčekujem taj komentar gdina Pavlovića ).
Preporuke:
26
2
25 utorak, 07 februar 2012 19:24
Marija84
Nekada,davno,cak u komunizmu,postojali su kriterijumi,po kojima su se funkcioneri KP javno pojavljivali i nacin na koji su govorili,primereno njihovim polozajima u drzavi.Da se ne shvati,kako sam sentimentalna,jer nisam…ali,samo pravim poredjenje,sa danasnjicom…koja ni malo nije sjajna,po tom pitanju.Stranacki funkcioneri DS-a,ne obaziru se ni malo,na medije,koji nisu u sprezi sa vlascu,ponasaju se sa nipodastavanjem prema njima,sikaniraju ih…i to,ne prezajuci,sto se sve to moze javno videti.Nemoguce je ocekivati od naroda,da ce podrzati takvu politiku koju vodi DS,jer nas vise nicim ne mogu obmanuti.Spremni smo na sve!
Preporuke:
19
1
26 utorak, 07 februar 2012 19:25
Maya-Mi
Cetiri godine slusamo samo o mostovima kao Djilasovom ucinku! Ja za drugi “ucinak” nisam cula, osim za one negativne! Vreme je za promene!
Preporuke:
23
1
27 utorak, 07 februar 2012 19:26
Zabarka
Bilo ko se mogao zaduziti i prezaduziti, pa opet bi osim mosta imali jos nesto! Ali ne… dzepovi demokrata su preduboki! E, pa, dosta je bilo!
Preporuke:
23
2
28 utorak, 07 februar 2012 19:27
Ceca65
Da li ce DS uputiti kritiku gradonacelniku Draganu Djilasu, jer je gradska vlast najavila izgradnju metroa?
Preporuke:
6
1
29 utorak, 07 februar 2012 19:28
SvetlanaZ
Djilas je ostao bez ideja, pa ih “krade” od Naprednjaka. Ocajna slika za DS!
Preporuke:
13
6
30 utorak, 07 februar 2012 19:29
Nikola
@ Zoransan

Nikako, stajalište je apsolutno srpska reč, i prosto u pravilno primenjenoj saobraćajnoj terminologiji ne označava isto što i izraz stanica. Svaka stanica ima i funkcije stajališta, ali stajališta imaju samo mali broj funkcija stanica, i prosto nisu stanice. To što imaju zajednički koren od reči „stati“ , „stajati“ ne znači da označavaju isto.
Dakle, reći da izraz „stajalište“ nije pravilan NE STOJI. U to se možete uveriti u bilo kom srpskom udžbeniku saobraćajne struke, a i u rečniku srpskog jezika takođe.
Preporuke:
17
2
31 utorak, 07 februar 2012 19:29
Perun
Ova vest mi je sugerisala, kako je samo iscezla i istrisila se gradska vlast, kako su zajedno sa gradonacelnikom Djilasom nespremni za resavanje vitalnih problema…
Preporuke:
9
2
32 utorak, 07 februar 2012 19:31
Perkunic
Prostom matematikom , nesto preko 700 km asfalta u Beogradu, navelo me je da pomislim: da se nije slucajno zaneo u radu, pa asfaltirao I van granica Srbije?!
Preporuke:
14
2
33 utorak, 07 februar 2012 19:34
Svarog
Zasto uvek pred izbore? Zasto uvek na isti nacin? Postalo je monotono, gradjani ne prepoznaju novine… Djilas se pokazao prevazidjenim i nema cime da zadivi ni one koji su ga glasali na prethodnim izborima. Vreme je za promene! Napred, sa boljim kandidatom!
Preporuke:
19
4
34 utorak, 07 februar 2012 19:43
Caki
Sumirajuci rezultate gradonacelnika Djilasa, ne moze se oteti utisku, da nas uopste nije zasenio, sto i proizilazi iz njegovih mogucnosti i sposobnosti. Vreme je za neke nove snage, za neke napredne ideje!
Preporuke:
16
3
35 utorak, 07 februar 2012 19:45
Patriota iz Toplice
Pored aspekta velike cene za jedan ishitreno uvedeni sistem naplate u GSP, koji je svakako bitan, niko ili malo ko postavlja poitanje da li, ako se već donela odluka o postavljanju savremenog sistema naplate prevoѕa, to moglo realizovati domaćom pameću i proizvodnjom. Pošto se radi o mojoj struci, odmah ću reći: DA. Prosto je neverovatno kako se ta činjenica prenebragava, i sramno kako se od strane nadobudne gradske uprave ne vodi računa o tome u situaciji u kojoj se nalaѕimo. U Beogradu postoji državni Institut "Mihajlo Pupin" koji je radio i radi mnogo sleženije tehničke sisteme od ovog o kome je reč, tako da je ova priča o nekakvoj turskoj firmi prosto neverovatna. U Srbiji znam bar još neoliko malih preduzeća u oblasti elektronike i IT koja bi takođe bila kadra da ovaj posao uspešno odrade! Dakle, to prenebregavanje domaćeg znanja i umeća jeste sramna karakteristika ove nenarodne vlasti i posebno odgovornost gospodina gradonačelnika!
Preporuke:
46
0
36 utorak, 07 februar 2012 19:46
Laza
Nisam iznenadjena, na sve su spremni samo da se ne odreknu vlasti!
Preporuke:
23
2
37 utorak, 07 februar 2012 19:48
Jasmina
U nasoj vlasti ne postoje strucnjaci iz te oblasti,ali,postoji nacin na koji ce oni ovu pricu usmeriti ka biracima,sa odredjenim ciljem,sto je naravno,smesno!
Preporuke:
15
0
38 utorak, 07 februar 2012 19:49
Dragan
Pa,ovo je pravo ludilo,sta sve ovim ljudima nece pasti na pamet...Moramo jednom za svagda,zavrsiti sa ovakvom politikom,gde nema strucnosti,gde je svako sposoban za sve,gde se mesaju babe i zabe...
Preporuke:
17
1
39 utorak, 07 februar 2012 19:50
el ninjo
Zukorlić sređuje poslove Turcima u Srbiji. digne dreku a vlasti daju posao Turcima da bi male zelene udobrovoljili. opet im plaćamo danak.
Preporuke:
34
0
40 utorak, 07 februar 2012 19:50
Miloš Kikić
Ako na ovaj tekst ne usledi argumentovani demanti gospodina Đilasa ili Grada Beograda, čitaoci će s pravom smatrati da je sve što je napisao Branko Pavlović tačno.
Neće valjda i ovde biti primenjeno ono "psi laju a karavani prolaze"?
Preporuke:
29
0
41 utorak, 07 februar 2012 19:50
Jova
Ima li kraja,raznim poduhvatima za koje nemaju dovoljno potkrepe?
Preporuke:
13
0
42 utorak, 07 februar 2012 19:52
Dana
Ocekuje se, kako ce se sve stranke baviti obicnim, zivotnim problemima gradjana. Ne razumem, kako ce se time baviti u naredna tri, ili nesto vise meseci, kada o tome nisu brinuli u celom mandatu.
Preporuke:
10
0
43 utorak, 07 februar 2012 19:53
Biba
Krenuce kampanje, i razna, ali prazna obecanja. Narocito ne verujem onima koji su vec ucestvovali u vlasti.
Preporuke:
13
0
44 utorak, 07 februar 2012 19:54
Sele
Naslusali smo se svih ovih iz vladajuce koalicije. Davali su razna obecanja, ali im je bilo najvaznije, da sa vlasti odu, prepoznatljivo bogatiji!
Preporuke:
15
0
45 utorak, 07 februar 2012 19:56
Milka
Drzava je u haosu,narod je u siromastvu,samo oni koji su na vlasti to ne mogu da osete.
Preporuke:
17
2
46 utorak, 07 februar 2012 19:57
Vlada
Nismo imali srece,vlast je mislila na sopstvene dzepove,na svoje budzete,praznili su drzavnu kasu,nisu imali obzira na to sto narod lose zivi,sto nemaju posao i stabilnu egzistenciju
Preporuke:
13
1
47 utorak, 07 februar 2012 19:59
Vojka
Zivoti su nam se drasticno izmenili,nemastina,kriminal i korupcija u punom jeku,medijska blokada,ostavljen nas narod na severu Kosova,tajnost u vladi oko sporazuma Pristine i Beograda,kolaps u vladi i vladajucoj koaliciji…sta jos treba?
Preporuke:
17
0
48 utorak, 07 februar 2012 20:01
Bora
Zar dok funkcioneri demokratske stranke govore kontradiktorne stvari,moze da funkcionise vlast.
Preporuke:
12
1
49 utorak, 07 februar 2012 20:05
Patriota iz Top,lice
Gradska vlast (2)
Ako već nije odgovoran, gospodin gradonačelnik bi trebalo da bude esnafski solidaran, jer je završio mašinski fakultet. Već sam jednom napisao da mu ta diploma očito služi za ukras - shvatio je da se pare mnogo lakše prave trgovinom i, naravno, kroz i uz politiku! Uostalom, njegovi politički istomišljenici su već uspešno stotine mašinskih inženjera poslali na buvljake i usput likvidirali nekoliko decenijama građenih giganata metalne industrije! Jesu li nekom savesnom profesoru Mašinskog fakulteta dozvolili da javno govori o tome? Oko mosta-slična priča, uz svu nebulozu o kojoj govore ekonomski i građevinski stručnjaci, na tom mostu nema ni "i" od nekada svetski priznatog srpskog građevinskog inženjerstva, što je za pametne još veći zločin od utrošenih para, jer kao i u predhodnoj priči oduzima šansu stvaralaštvu, sve u stgilu ekonomskog "genija" i komandosa na narodnu banku Mlađe koji je na početku svog haranja jadnom Srbijom rekao da nam proizvodnja ne treba, tu su usluge!
Preporuke:
35
0
50 utorak, 07 februar 2012 20:34
Colle
Ovo je sve tacno, svaka cast na ovom tekstu, ovo bi trebale pristalice DS-a da procitaju vise puta, da vide koga podrzavaju i u kakvoj su zabludi, gledao sam tu emisiju (utisak nedelje), iskren da budem i moj utisak je da je Djilas vise puta zamuckivao, zastajkivao i crveneo, ovo je bilo daleko od briljantnosti, vise puta me je zasmejao svojim ponasanjem i sreca njegova da voditeljka (Olja Beckovic) nije insistirala na nekim stvarima, ne znam kako bi se izvukao. Sve u svemu, ovo jeste bilo "Djilas protiv Djilasa".
Preporuke:
22
1
51 utorak, 07 februar 2012 20:36
nedten
Moram sve citaoce da zamolim da malo bolje analiziraju Đilasa i njegovo izlaganje, ljudi pa on je emotivan covek, ne razumete ga on ne zeli da građane Beograda a i Srbije zamara da racunaju ili ne daj boze da nesto na znanje (softversku) rade. Za to pametovanje najbolji su stranci i to oni koji dolaze preko Kipra ili nekog egzoticnog ostrva. Ti "ostrvljani" su mnogo pametni, ali se ne isticu, nece da budu poznati a jako su pametni i svoju pamet "jeftino" prodaju. Cak su i Đilasa raznezili da je covek postao "emotivac". Toliko su ga raznezili da ne zeli da se bavi matematikom pa i kad je Budžet u pitanju. Ali covek (Đilas) voli matematiku kad su izbori u pitanju. Zbog svega toga da se covek "rasplace" slusajuci ga. Građani "covek emotivac" je za nas emotivce koji treba da zivimo od "vazduha". Šta će nama običnim građanima materijalna dobra a tek pare one bi nas obicne i neuke građane potpuno upropastile. Za to su zaduženi oni koji dolaze preko Kipra.
Preporuke:
21
1
52 utorak, 07 februar 2012 20:36
Miroslav Anđelković
Ako dođe do smene vlasti, mogao bi da odgovara genijalac koji je ,,bus-plusu'' omogućio neviđenu pljačku kroz primoravanje građana da svaka tri meseca kupuju prazno elektronsko kartonče po ceni od 40 din. Ono što se u normalnom poslu smatra poslovnim troškom firme, ovde je prevaljeno na kupca. I zašto to kartonče važi samo tri meseca? Zašto ne važi sve dotle, dok se može izvršiti njegova elektronska dopuna? Pa, jednostavno zato, da bi se mogli pljačkati građani! Posebna priča je avansno plaćanje prevoza. Sva druga javna preduzeća prvo izvrše uslugu, a zatim posle mesec dana podnesu račun (Telekom, Eps, Infostan). Jedino GSP naplaćuje građanima prevoz pre nego što uslugu izvrši!! Zašto? U petak su autobusi GSP blokirali Beograd, jer sa ćelavim gimama nisu mogli da savladaju ni najblaže uspone!
Preporuke:
40
0
53 utorak, 07 februar 2012 20:53
Rio Lobo
A Đilas je tako lepo nakitio priču o sebi i svojoj stranci... Taj sistem poslovanja je uobičajen, pogotovo kada se nešto finansira iz fondova EU, to je ta prava korupcija, kako rekoše neki, sistemska...
Preporuke:
23
1
54 utorak, 07 februar 2012 21:03
milos sp
sta reci, pa ovo je strasno!
Preporuke:
21
1
55 utorak, 07 februar 2012 21:04
Šćepan
Kakvi Turci, kakvi patenti, kakva elektronika - kojeg veka? Konzorcijum su sklepali na brzaka. Koliko je firmi učestvovalo na tenderu, ko su vlasnici firmi u konzorcijumu. Kada se uzme u obzir više puta naduvana cena opreme, montaže i održavanja, onda i Tursku firmu treba staviti na crnu listu. Neka turska firma objavi reference evropskih gradova gde su umuvali ovakav bezobrazluk. Jes da Turci ne pišu ćirilicom, ali naši konzorzijumaši su im trebali reći da je ćirilica Ustavno pismo. GSP da preko veštačenja konsultanta Vlahovića vrati razliku u budžet grada. Reče neki stranac koji je prolazio kroz Beograd da je ovo Bus Pljus, šamar
Preporuke:
27
0
56 utorak, 07 februar 2012 21:15
Aleksandar J
Bruka i sramota od očevidne pljačke. Imana na sto. Da vidimo iz koje su partije ili nisu članovi. Da vidimo ko uništava GSP. Da vidimo kome se plaćaju pare? Da li je BUS PLUS finansijska organizacija koja uzima pare, a %% ostavlja sebi? Da li deo daje učesnicima u konzorcijumu (oni ostvaruju čistu dobit dok GSP gubi i prima subvencije). Garant posla je grad Beograd i Đilas.
Preporuke:
17
0
57 utorak, 07 februar 2012 21:20
Sirig Sirig
Došla maca na vratanca. Za ovu pljačku kao i pljačku mosta na Adi kriv je Slobodan Milošević, Bog da mu oprosti i dušu i telo. Ovo je razlog da Šešelja ne puštaju na slobodu. Sve su majstorski povezali. Šta li će na ovo da kaže europski delegat Kacin i grofica Ešton? A Čeda i Čanak - spremaju se da u Novom Sadu proradi BUS PLUS Republike Vojvodine. Ista škola vladanja. Čista petica od sramote i blama.
Preporuke:
21
0
58 utorak, 07 februar 2012 21:49
a srpski jezik i pismo?
utorak, 07 februar 2012 14:43 svedočenje
" ... na osnovu ličnog uvida mogu da kažem da u proseku svega oko 10 posto putnika čekira karticu."

Potvrđujem! Bio sam na celoj trasi nekih linija, i u proseku samo 2-3 od oko u proseku 50 putnika je izvadilo karticu po ulazu u vozilo.
Možda ljudi misle - kad ide u tursku kasu, nije šteta da ne plaćamo!
A i hrvatski na aparatićima nije naš jezik, pa tek kad ga titluju ... :-)
Preporuke:
28
0
59 utorak, 07 februar 2012 23:23
Jovo
Imam od početka BUS plusa neodoljiv utisak da je u pitanju velika pljačka. Naravno, trebalo bi dokazati taj utisak...
B. Pavlović je počeo da okkriva nelogičnosti i nesitine, a i više od toga.
Nadam se da se neće mister procenti izvući ovog puta, kao ni oko ludila od pljačke u vezi mosta.
Preporuke:
16
0
60 utorak, 07 februar 2012 23:23
minaret na mostu, turski sistem u busu
Aaaaa-da, sad mi je jasnije zašto je polomljeno već 800 aparatića - pusto tursko! :-)
Preporuke:
30
0
61 sreda, 08 februar 2012 03:28
Zoran Ristić
Nažalost, uvek je kratko srpsko pa i beogradsko pamćenje. D.Đ nije kriv za most, to je uradio pre njega N.B (i uvek njihova stranka DS). Struka nije mogla da se suprotstavi DS i srodnim koalicionim partnerima, koji su na kraju postavili "osnove" da se most izgradi ovde gde je sa izlazom u NIGDE (bez tunela između topčiderskog parka i Autokomande). Struka se i tada OGLAŠAVALA. Još tada se znalo da je u igri 1 milijarda evra, za most, prilazne puteve i tunel, ali da narodu sve to treba prikazivati korak po korak. Znam da su tada i predstavnici udruženje arhitekata, Opštine Savski venac (tada predsednik iz DSS), Hipodrom Beograd i drugi (na tom lokalitetu) bili protiv sadašnjeg rešenja za most. Naravno bez uspeha. Tako je i za karte GSP (tu je kriv). Sve je lako moglo da se uradi sa beogradskim firmama (M.Pupin i dr.). One znaju kakva su rešenja i u V.Britaniji "a i šire"...
Preporuke:
13
0
62 sreda, 08 februar 2012 04:24
Srboljub Savic
Gresite! Kakav "Mihajlo Pupin", .. .Zaboraviste,cija je rec "bakshish" i ko se lako uklapa u nas"sistem"-sto skuplje i "zamumuljenije", to bolje.Naj jeftiniji sistem gradskog saobracaja bi biobesplatan--ni karte, ni kartice, ni kontrolori, ...Kako god se uzme, placa privreda.Neki gardovi u Evropi, koji imaju najbolji gradskisaobracaj (saizuzetkom METRO-a) uveli su besplatangradski prevoz. Za najveci procenat korisnika-djake,studente, zaposlene i penzionere, prakticno, drugi placaju. Onom, ne velikom broju, posetilaca,gradmoze (a jeftinije je) da pokloni dobar i "besplatan"(a platice kroz mngo toga) prevoz.MostOn je tu, a 100 % gradski. Sto vise kosta, bolje.Zbog njega, gradice se bulevar ili autoput za Rakovicu (od Topcidera i Kosutnjaka danas,on nema koristi, a od unistenja, sutra, nema stete za njega), iako saobracaj nije veliki.Verovatno, doci ce na red i novi autoput, ka severu.S. Savic
Preporuke:
8
0
63 sreda, 08 februar 2012 07:45
roadrunner
Mnogo ste se svi ovde raspisali. Svi polazite i razmišljate o opštedruštvenom interesu.

Nema toga u kapitalizmu, postoji samo lični profit, kao merilo svega (i razne "fore" za zamazivanje očiju da to nije to, u razvijenim oblicima istog, tj u kolonijalnim silama gde pretiče novca zbog pljačke ostatka svata)

Zaboravite to, nema više. nikad! Konec filjma. Tražili ste kapitalizam, gledajte.

Ili što bi rekao moj otac - Hteli ste kapitalizam? Šta sad nije jasno, sama reč vam govori da u kapitalizmu vladaju (i kajmak skiaju), čik pogodi ko - pa kapitalisti.

Kraj
Preporuke:
12
2
64 sreda, 08 februar 2012 08:52
Anđa Banovo Brdo Beograd
Na kraju ćemo se ubediti je da "vlasnik" dve srpske firme koje su osnivači Konzorcijuma tj Apex Solution Technology DOO i LANUS, obe iz Beograda (nikad čula), koje predstavlja neki ekspert i potpisnik ugovora Vladan Anđuz (nikad čula) vlasnik ili akcionar te dve turske firme? Čorbine čorbe čorba. Taj konsorcijum lutaka verotavno ne postoji niti je negde registrovan? Interesantno bi bilo videti da li ove firme imaju "veliko iskustvo" i reference? Konzorcijum i mudroliju od drpeža je smislio i skrpio neko ko se vrti oko para kao mačke oko kaše i "našao kako da pred izbore omasti za partiju". Kada će ostavke ? "Međunarodni kredit" za Adu su unapred pojedli. A Most spaja tako da nigde nikakvog puta u blizini nema. Most "Cigan mala" verovatno je pništili ekologju. Treba ga srušiti da spomenik pljački ne ostane kao trag zlog vremena. Plači voljena evropska zemljo Srbijo
Preporuke:
12
0
65 sreda, 08 februar 2012 08:53
Vide Daničić
1.„A most je i dalje stajao, onakav kakav je oduvek bio, sasvojom večitom mladošću savršene zamisli i dobrih i velikih ljudskih dela koja ne znaju šta je starenje ni promena i koja, bar tako izgleda, na dele sudbinu prolaznih stvari ovoga sveta.“ (I.Andrić: "Na Drini ćuprija")Na Adi ćuprija ima, nažalost, veoma malo od Andrićeve ideje o mostovima kao simbolima neprolaznosti čovekovih dela i trošnosti života. Ona je pre simbol neodgovorne "prolazne" vlasti koja most koristi kao još jednu mogućnost neosnovanog sticanja.O mostu na Adi, koji je već postao simbol neograničene neodgovornosti dosmanlijske vlasti, najbolje je da se zainteresovani obaveste na izvoru: "Nad Adom ćuprija" (poslednji broj "Tabloida" i "Most preko Ade" ("Pečat" br. 201). U najkraćem, suština kontroverze u vezi sa ovim mostom sadrži se u sledećem:- most su projektovali Slovenci i izgradile su ga slovenačke firme (ove firme su već likvidirane )...
Preporuke:
11
0
66 sreda, 08 februar 2012 09:07
Vide Daničić
2.
- prema izjavama Slovenaca graditelja mosta, vlasti u Beogradu su zahtevale da objekat bude "simbol novog vremena" i na mestu na kojem je podignut;
- voljom vlasti je u Beogradu na teret poreskih obveznika podignut most koji je spomenik slovenačkom arhitekti Plečniku (pilon u obliku kupe - zaobljena pirimida - koji dominira beogradskim urbanim prostorom);
- u Sloveniji nije izgrađen ni jedan most sličan ovom na Adi;
- ostalo je nerešeno pitanje ko polaže račune za slovenačke graditelje mosta koji su likvidirani;
- uprkos ekonomskoj logici na konkursima za izgradnju prilaznica opet pobeđuju slovenački konzorcijumi...

Nekoliko najvažnijih stavova poznatog arhitekte B. Jovina (član Akademije arhitekture Srbije i projektant Mostarske petlje):
- "magistar za magistrale" M. Mrkonjić je 2003. g. predlaže da se most gradi na najširem delu Save, umesto mosta preko nizvodne prevlake dužine svega 360 m., što nije u skladu sa pozicijom mosta po GUP do 2021.g.;
Preporuke:
15
0
67 sreda, 08 februar 2012 09:42
Marsovac
Jednostavno nista ne shvatam. Procitao sam clanak i kako nisam razumio tekst (sta je to bus plus? kakve veze ima sa tim most? kakva je to ekonomska politika?) pogledah komentare u ocekivanju da ce mi oni malo razjasniti ali nakon svega sam ostao potpuno neinformisan. Sve sto vidim je to da je neka politika ali i tu niko ne kaze o cemu se u stvari radi. Jedino sto mi je jasno da svako ima svoj stav premda nisam u stanju da iz teksta i komentara da zakljucim o cemu. Bilo bi dobro da se ipak bar nekim uvodnim recenicama objasni tema tako da bude razumljiva i onima koji samo povremeno stignu da prate zbivanja u otadzbini. Ja bih inace voleo da je tih mostova mnogo vise (na slici zaista izgleda lijepo)a ne da se oko toga prepirete i ako sam u pravu (mada mozda gresim) izbjegavate da platite (bus?) kartu.
Preporuke:
3
18
68 sreda, 08 februar 2012 09:43
brm
roadrunner
"Mnogo ste se svi ovde raspisali. Svi polazite i razmišljate o opštedruštvenom interesu."

kako mali komunistički Đokica zamišlja kapitalizam!!!
nešto ne vidim da se u SAD ili u Nemačkoj dešavaju ovakve pljačke...
a o čega drugog da polazi nacija (zajednica) nego od zajedničkog interesa?
nacija kao koncept organizacije društva postoji samo u kapitalizmu, U SOCIJALIZMIMA NEMA NACIJA!!!! - Hitlerovi Nemci i Staljinovi Rusi baš kao ni Hrvati Ante Pavelića NISU BILI NACIJE, JER SU ODREĐENE GRAĐANE SVOJE DRŽAVE NAČELNO I DOSLOVNO ISKLjUČIVALI IZ ZAJEDNICE....
Preporuke:
1
10
69 sreda, 08 februar 2012 10:07
Inž Pera iz bivše Mostogradnje
Lepo reče arh Banovo Brdo. Ovo je otvorena pljačka kakvu svet nije video. Bez stida, samo plač naroda. Mnogo im je mila Evropa, Azija, MMF i Međunarodni krediti. O Mostogradnju, Planum, Ratko Mitrović ne mogu da se ogrebu, mogu samo da ih likvidiraju, da radnike iskoriste kao roblje sa 200 evra, a profit ode onome ko je dao kredit i konsultantima i akademicima i sinovima "sajlašima". A vi - bedni narode vozite se Bus Trasom i Mostom koji vodi direktno u neizgrađeni tunel za Evropu. Zašto prvo ne izgradiše taj tunel, ili i on vodi duboko pod zamlju. Zajedno sa Srbima. Probudi se narode, dosta nam je Konzorcijuma i konsultanata.
Preporuke:
25
0
70 sreda, 08 februar 2012 10:37
Vide Daničić
3.
- Arhitekta M. Bušatlija tvrdi da je namera gradskih vlasti bila da se po svaku cenu most napravi preko tzv. špica Ade Ciganlije (širina mosta 920 m.), iako je uzvodno Sava široka samo 360 m., što bi obezbedilo daleko jeftiniji most;
- teško je zamisliti lošiju lokaciju, osim ako namera nije bila da se sačini najveći i najlepši most u Evropi, u skladu sa "idejama novog vremena";
- mostovi sa kombinovanim šinskim i kolskim saobraćajem prave se u dva nivoa, kako bi se pristupnim petljama lakše razvrstali različiti vidovi saobraćaja i obezbedio jeftiniji most;
- most između N. Beograd i Čukarice je u načelu potreban, ali ovaj most je investiciono neodrživ i tehnički neisplativ, ogroman i preskup;
- most će koštati, zajedno sa kamatama na uzete kredite, između 228 i 232 mil. evra (vlast tvrdi 161 mil. evra?!), a sa pristupnicama oko 600 mil. evra;
- iako to nije jasno objavljeno, cilj izgradnje mosta trebalo da je: preusmeravanje tranzitnog saobraćaja sa "gazele" i...
Preporuke:
13
0
71 sreda, 08 februar 2012 10:43
Dragoslavić
Hvala autoru teksta. Naročito mi se dopada poenta..."PRED KRAJ!"
Preporuke:
12
1
72 sreda, 08 februar 2012 11:12
Milorad Stanojlović
@zoransan, utorak, 07 februar 2012 17:44

I književnica, spisateljica.
Preporuke:
5
0
73 sreda, 08 februar 2012 11:19
lordmilan
Istina kad tad izađe na videlo...
Preporuke:
7
0
74 sreda, 08 februar 2012 11:21
Vide Daničić
4.
...preusmeravanje gradskog saobraćaja na spoljni magistralni poluprsten Bežanija - Ada Ciganlija - Banovo Brdo - Košutnjak - Trošarina - Mirijevo - Ada Huja - most preko Dunava:
- međutim, prema stručnim procenama sa "gazele" će se preusmeriti samo oko 25.000 vozila dnevno, što je premalo u odnosu na neophodan koristan promet vozila preko Ade od oko 100.000 dnevno prosečno;
- gradska vlast nema mandat da samostalno donosi odluke o ovako složenim i skupim projektima, pogotovo imajući u vidu skroman izbroni rezultat na osnovu kojeg su preuzeli vlast...

Moje je laičko mišljenje da je "na Adi ćuprija" težak promašaj dosmanlijske vlasti (a ko zna šta je sve još u pitanju?) i da u kontekstu saobraćajne infrastrukture predstavlja duplo i nepotrebno rešavanje problema tranzitnog saobraćaja u Beogradu.
Preporuke:
13
0
75 sreda, 08 februar 2012 11:30
Vide Daničić
5.Za ovaj ogroman novac - kojeg Srbija u stvari nema - moglo se učiniti sledeće:
- završavanje zaobilaznice Ostružnica - Bubanj Potok _ Vinča;
- izgradnja mosta kod Vinče;
- rekonstrukcija "pančevca";
- izgradnja mosta Zemun - Borča;
- izgradnja mosta na najužem delu Save iznad špica Ade Ciganlije...
Time bi se rešili osnovni problemi saobračćajne infrastrukture u Beogradu:
- potpuno izmeštanje tranzitnog saobraćaja iz gradskog saobraćaja;
- povećanje pune prohodnosti tranzitnog saobraćaja prema Vojvodini;
- rasterećenje saobraćaja izvan distributivnog prstena oko starog jezgra Beograda aktiviranjem spoljnog magistralnog poluprstena...

"Al` neda đavo, il` neda Bog"... Uostalom od nečega svak treba da umre, pa i ova vlast da se promeni...
Preporuke:
13
0
76 sreda, 08 februar 2012 11:32
Branislav S
Jadnicak... Mozete zamisliti kako mu je sada kada je svestan i sta je rekao. A taj Bus Plus, samo da ga vise ne spominje, popeo mi se na glavu sa tim.
Preporuke:
11
0
77 sreda, 08 februar 2012 11:45
Joviša Vidić od Rudina
Izraz stajalište se ušunjao u srpski jezik preko hrvatskih udžbenika za izučavanje saobraćaja a koji su jedno vreme bili - malte ne jedini - udžbenici za srednje škole. Onde gde se autobus nakratko zaustavnja, zove se na srpskom ZAUSTAVNO MESTO, ili ustaljeno u srpskom jeziku, stanica.
Preporuke:
9
0
78 sreda, 08 februar 2012 11:51
Petar Cvetković
Perfektno izanaliziran sramni pokušaj obmane!
Fenomenalno, svaka čast!!!!!!!
Preporuke:
19
0
79 sreda, 08 februar 2012 11:56
Nebojša
Pitam se, da li je BusPlus sistem naplate karata NEZAKONIT dok softver za overu karata na aparatima u autobusima ne bude i na ćiriličnom pismu, a ne samo na latiničnom pismu kao sada. Da li ja, ukoliko ne znam latinicu, ne mogu da se vozim gradskim prevozom, ili jednostavno ne moram da poništavam kartu jer su instrukcije date na meni nerazumljivom pismu. Ok, vlasnici BusPlusa su Turci i oni ne znaju ćirilicu, ali da li to znači da će sutra Kinezi na Borčanskom mostu naplaćivati mostarinu na sličan način, s tim što će instrukcije za naplatu putarine biti ispisane na kineskom.
Preporuke:
18
0
80 sreda, 08 februar 2012 13:31
call of duty
Gradonacelnice jos malo vremena vam je ostalo na vlasti ,tako da se nemojte preterano izivljavati nad ovim napacenim narodom….jer svaka batina ima dva kraja…
Preporuke:
10
0
81 sreda, 08 februar 2012 13:31
donkey
Neka nam gdin Djilas prikaze svoju imovinsku kartu pre 2000 god I sada pa ce nam mozda neke stvari biti mnogo jasnije…
Preporuke:
15
0
82 sreda, 08 februar 2012 13:32
enric
Beograd nije samo krug dvojke I novi Beograd gospodine Djilas…idite malo do prigradskih naselja pa da vidite kako cete biti docekani….naravno bez obezbedjenja…
Preporuke:
11
0
83 sreda, 08 februar 2012 13:32
inferno
Sadasnja gradska vlast nam ukazuje da oni vredno rade ,ali da ne moze sve da bude zavrseno za cetiri godine pa nas polako pripremaju da su oni ne zamenljivi I da treba da vladaju jos najmanje cetiri…krajnje providno…
Preporuke:
8
0
84 sreda, 08 februar 2012 13:32
kajman
Bus plusu dajem maksimalno tri-cetiri meseca rok trajanja,nema sanse to da zazivi…
Preporuke:
11
0
85 sreda, 08 februar 2012 13:33
laki
Ovo je toliko efikasan system da je uspeo samo u Damasku I Amanu,a o Londonu I Parizu o kome nam gradonacelnik prica je cista nebuloza…
Preporuke:
8
0
86 sreda, 08 februar 2012 13:33
misterno
Gsp je imao proviziju na karte 3%,a sada dolazi privatna firma koja uzima ni manje ni vise 8%,pitam se gde ide nastala razlika…
Preporuke:
17
0
87 sreda, 08 februar 2012 13:35
no remorse
Najbitnije je bilo slikati se pored mostova ,a kad stigne ceh za naplatu,oni sto su se slikali nigde nece biti…
Preporuke:
9
0
88 sreda, 08 februar 2012 13:35
millwall
Odjednom nema krize u nasoj gradskoj vlasti gradi se na sve strane,uzimaju se krediti sta njih briga…bolje da su povecali plate radnicima I isplatili onima sto nisu primili mesecima nego sto riljaju Beograd I gde treba I gde ne treba….
Preporuke:
6
0
89 sreda, 08 februar 2012 13:35
ofsajd
Odjednom nema krize u nasoj gradskoj vlasti gradi se na sve strane,uzimaju se krediti sta njih briga…bolje da su povecali plate radnicima I isplatili onima sto nisu primili mesecima nego sto riljaju Beograd I gde treba I gde ne treba….
Preporuke:
4
0
90 sreda, 08 februar 2012 13:36
verillo
Od anonimnog politicara u doba devedesetih danas je nas gradonacelnik jedan od nabogatijih Srba…dovoljan razlog da se zapitam sta on vise radi na celu glavnog grada…
Preporuke:
7
1
91 sreda, 08 februar 2012 13:36
marovic
Ako je gdin Djilas tako posten I nema sta da krije zasto ne zeli da prihvati TV duel sa gdinom Vucicem koji ga je nebrojano puta zvao na to…I objasni nam lepo koliko kosta taj poklon u vidu mosta I kako nam ga on to poklanja kada cemo ga mi debelo platiti…
Preporuke:
6
1
92 sreda, 08 februar 2012 13:36
donkey
Nista 4 godine a onda u mesec dana sve nice kao u Dubaiu…providan potez od strane gradske vlasti…
Preporuke:
5
0
93 sreda, 08 februar 2012 13:56
Milkan
Kad vam žuti nepozvani banu u kuću, da bi se raspitali o vašim sklonostima žutilu, gotovo po pravilu im je najjači argument Đilas+. Hvala autoru što je ovako efektno i argumentovano rastočio potporni stub žutih, koridsteći samo čiljenice koje je dobio od njega samog. Eto kako prolaze žutaći kada se malo logički preispitaju njihovi argumenti. I nije u pitanju samo Đilas. Isto je sa svim perjanicama žutog klana od Tadića, preko Petrovića pa dalje redom.Dokle li će glasači misliti da se iz praznog dobija puno?
Preporuke:
7
1
94 sreda, 08 februar 2012 15:36
BokiNS
ma kakav bus plus...to je cista legalizovana pljacka gradjana beograda,nemaju vise sta da prodaju pa sada izmisljaju sve i svasta samo da naordu izmame novac!!!
Preporuke:
6
0
95 sreda, 08 februar 2012 15:46
gagi123
Da li uopste treba komentar.Bahato ponasanje prema pojedinim medijima je samo jedan od dokaza da su u pitanju mutne radnje jer im jos nije odgovorio ni na jedno pitanje.U pitanju je SVET PLUS INFO TV Kopernikus 3.Tu sve ovo sto ste procitali mozete cuti i od strucnjaka.Ova analiza je odlicna.Cestitam.
Preporuke:
5
0
96 sreda, 08 februar 2012 15:58
tito
Mozemo samo da zamislimo koliko petlja i muti kad ne moze sve da pohvata, nego u sat vremena emisije sam sebi protivreci i to nekoliko puta... e moj gradonacelince
Preporuke:
6
0
97 sreda, 08 februar 2012 16:26
Sneza
Sve su uradili da otezaju vec tezak zivot gradjanima, a da se pri tome jos malo obogate. Ne zaboravite da ce gomila ljudi ostati bez posla jer su na nezakonit nacin privatizovali GSP. Sada je u privatnim rukama, a grad Beograd ih subvencira nasim parama. Ko je ovde lud. Ta nasa karta za prevoz ne kosta toliko koliko placamo na kioscima nego mnogo vise jer se kroz subvenciju na previdan nacin pljackaju gradjani.
Preporuke:
5
0
98 sreda, 08 februar 2012 16:29
Voditeljka
Voditeljka, naravno, nije iz svega ovoga izvukla nikakve zaključke,


A kada je ta "voditeljka" postavila škakljivo itanje nekom žutom moćniku?
Ona je dno, dna, vrhunac cinićnog povlađivanja vlasti.

Je li "rešetala" ikoga od njih?

Pre svega, pogledajte izbor gostiju, uvek su bar dvjica žutih, ako ne i sve troje. Ponekad je izbor gsotiju idilična sloga kao kdo druga Envera Hodže.

Pošto ja tu szanice ne gledam, ne znam d ali je, pored svemožnog đilasam pozvala ikoga ko bi mogao da mu psotavi neko nezgodno pitanje.
ne bi me začusilo da su gssti bili: Đilas, Alimpić i Šapić.
Preporuke:
14
0
99 sreda, 08 februar 2012 16:38
Vrhunac drskosti
Za Novu godinu, na režimskim medijima, posoebno na bljuzgi zvanoj Studio B, papagajski se ponavljalo da je most poklon Beograđanima.
Poklon???

Uzmem ti 400 evra, pa ti za njih dadnem nešto što vredi 80 i kažem da sam ti poklonio.

Čemu tolike skalamerije od pristupnih puteva? Na šta će ličiti Novi Beograd?
Čemu pilon?
Zar u Savu, duboku 4 metra, nije mogao da se nseći stub?
Šta fali Gazeli što enma ni pilone ni te betonske mostove do Tošinog bunara, bar na novobeogradskoj strani.

Žalim svakoga kome je onaj šiljak lep. Toliko štrči da je jeziv.

Koliko mosotva ima Prag?
Da li ima šiljke u nebesa?

Je li Dunav kroz Beč i Peštu širir nego Sava? Jeste. Pa, ljudi ne upropastiše te gradove takvom rugobom.

Koliko mosotva ima London? KOliko je lepši i jevtiniji onaj msot koji može da se podiže, ako naiđe visok brod.

Svako čiji eritrociti nisu žuti nego crveni, zgražava se one rugobe.
Preporuke:
17
0
100 sreda, 08 februar 2012 16:50
Dva bečka primera, a vi sami poredite sa Đilasom
Ovo sam čuo od ljudi koji žive u Beču. Pokazuju kako rade pravi graodnačelnici,a ne osobe kalibra jednog Đilasa.

Pre više od jednog veka, gradonačelnik Beča zaključio da će taj grad jednom biti milionski i da će mu trebati dobra voda. I, tada kupio dva izvora negde pod Alpima,pa Bečlije ne piju dunavsku vodu nego izvorsku.
*
Posle 2 svetskog rata,tadašnji gradonačelnik zaključio da Dunav može biti opasan.Pa je izgradio onaj kanal. Bilo skupo, napadlai ga, ali on to uradio.
I, pre neku godinu,poplave po Evropi, Dunav čuda čini, a Beč nema problema.
I onda se sete tog bivšeg gradonačelnika. Traže ga i nađu ga u staračkom domu. Odu i daju mu medalju.

Tako rade ljudi posvećeni svom gradu i svom narodu.

Jednom će i Beograđani tražiti Đilasa. Da ga odlikuju ili da ga kazne,prosudite sami. Samo, neće ga nađi u starčkom domu, nego negde po Dedinju.

Da budem vrhunski cinik i kažem da će ga tražiti da ga odlikuju zbog elektronskog sistema u raspadnutim autobusima
Preporuke:
14
1
101 sreda, 08 februar 2012 17:04
Kad se već poredimo sa Jevropom
Toliko naših sugrađana putuje po svetu,toliko ih ima internet,a opet gutaju priče gradskih mutivoda.
Elektronsko plaćanje gradskog prevoza, zaživelo je maltene svuda po Jevropi.
Ali, pogledajmo razlike:
1.Tamo se ne plaća izrada kartice,uračunata je u cenu.
2.Tamo se pretplatne karte vade svuda,i ne čeka se satima
3.Tamo ti niko ne traži matični broj,niti skenira ličnu kartu.
4.Niko ti ne ograničava broj dopuna.

Svuda postoje dnevne karte, nedeljne, mesečne i godišnje .Slika i ime i prezime su dovoljni. Nedljne i dnevne nemaju ni sliku, ni ime.
Svaki penzioner dobija stalnu kartu, koja je, recimo u Londonu, besplatna. I doživotna. Niko ne ponižava ljude čekanjem na mrazu.Pardon, rekoh „penzioner“. Kad napuniš 65 godina,dobijaš stalnu kartu za prevoz,bez obzira jesi li stekao penziju.Nema obnavljanja i nema plaćanja.Bilo je na Internetu,Majkl Kejn napunio 65 godina i dobio kartu.

U nekim gradovima,osim dnevnih i nedeljnih,postoje i karte z 3 dana,za nekoga ko na kratko dođe.
Preporuke:
12
0
102 sreda, 08 februar 2012 17:31
SL Nikolina
Sam protiv sebe, jadnicak, kako li mu je sada kada vidi sta je rekao i sta radi.
Preporuke:
8
0
103 sreda, 08 februar 2012 17:41
Jelica
Njega nema potrebe da iko napada,sam se covek srozao!
Preporuke:
6
0
104 sreda, 08 februar 2012 18:03
Jelena S.
Sam protiv sebe....samo napred!
Učinićeš svima nama veliku uslugu
Preporuke:
5
0
105 sreda, 08 februar 2012 18:14
Tamara88
Gospodine Djilasu sve ovo je samo farsa, te mostovi te kartice i ko zna sta jos.Mogu samo da kazem, mnogo vam je dubok dzep trebalo bi ga zakrpiti i suziti malo.
Preporuke:
6
0
106 sreda, 08 februar 2012 18:23
Latinica
Poruka svima koji su za lomljenje, razbijanje,lupanje, uništavanje. Za one koji smatraju da je ćirilica - patrijarh, pa da je "ispoštujemo"... Ima toga još. Patriote?! Tesko Srbiji ako ste vi patriote. Ako ne postujete tudj jezik, ako hocete srednjevekovnu Srbiju, izdjite iz kola, bacite mobilni, krenite u srednji vek. Ipak da vas podsetim da je bogastvo jezika i kulture - imati dva pisma!!! Svi vi koji dalje od cirilice ne vidite nista, niste moji sagovornici. Siroti mali hrčki.
Aristotel je napisao: "Ko sa opštim nema ništa i nema šta da mu da, taj je ili bog ili idiot".
Preporuke:
3
17
107 sreda, 08 februar 2012 18:27
kate
upravo sam i ja stekla taj utisak da je ova emisija bila početak kraja kradonačelnika. razotkrio se nekoliko puta, potom je bio nervozan i na moju radost čak i neprijatan prema Olji, na šta se ona blaženo smešila. bila je i ona svesna njegovog pada
Preporuke:
10
0
108 sreda, 08 februar 2012 18:32
Katarina Rucki
Ha, ha, ha, ha, ha. Znate kako se Stripy smeje. E, tako se ja smejem.
Preporuke:
4
0
109 sreda, 08 februar 2012 18:50
Milivoje
Pozdravljam svako suprotstavljanje domacem kriminalu i lopovluku a posebno suprotstavljanje sa neoborivim argumentima. Valjalo bi da se narod usaglasi i da se pozove na bojkot BusPlus sistema tako sto odbije da plati kartu, ja sam licno poceo sa takvim jednim vidom bunta i nastavicu dok god je lopovluka u nasoj zemlji (znaci dok god je mene). Prijatno
Preporuke:
7
0
110 sreda, 08 februar 2012 19:03
@kate
bila je i ona svesna njegovog pada


Odakle ti dieja da se vditeljka raudje padu žutih.
Ako odu žuti - ode i ona
Preporuke:
8
0
111 sreda, 08 februar 2012 19:11
Nick_Trivunelli
Jesi ti ozbiljno rekao da nam novi most nije trebao i da se proshiri zheleznichki?nije ti dobro.
Preporuke:
2
1
112 sreda, 08 februar 2012 19:29
Lara Kroft
Đilas nije sredio ni fasade zgrada u glavnim ulicama. Toliko o njegovoj Beogradizaciji, savremenoj mehanizaciji.Bus plus kartice i služe da bi zarađivali na građanima. Sramota jedna od gradonačelnika.
Preporuke:
9
0
113 sreda, 08 februar 2012 19:35
Arsenije L
O Bus Plusu vise ne zelim ni da cujem, od svega neophodnog nasli ste sta cete. I sto je najgore vi se i dalje hvalite time.
A o mostovima samo vi znate najbolje govoriti. No znate ono: Mostovi spajaju ljude, a vas su ocito razdvojili. A o ceni da ne pricamo, jer je ocito da je ni vi ne znate. Hvala
Preporuke:
2
4
114 sreda, 08 februar 2012 19:38
roadrunner
brm@,

A možete da odgovorite "malom komustičom Djokici", u kojoj toj zemlji taj vaš kapitalizam funkcioniše, a da to nije bivša ili sadašnja imperijalna sila? (postoje par ekstremnih primera, zbog XY geostrateških razloga, tipa Južna Koreja).


Pomeneste USA i Nemačku, kao kapitalističke, gde se kao ne krade a kapitalizam?!

Evo upravo živim u ČIkagu, jednom od najbogatijih gradova, najbogatije zemlje na svetu, a putevi su u istom stanju kao u Srbiji! Krade se na tone! Ali, pošto je zemlja imperijalna sila, pretiče malo i za običnu raju (tj od kradje i oporezivanja dolarom po celom svetu)

Hajmo, Djokica čeka na odgovor na pitanje odozgo, imate nekih 200 primera tj zemalja u svetu, mante me se teorija o "slobndom tržištu".
Preporuke:
7
0
115 sreda, 08 februar 2012 20:28
Beli Orao
Žao mi je,ali u srpskom jeziku postoji i stajalište i kolovozna traka i kolovoz(ovo me je otac naučio pre više od 40 godina-baš sam mator-haha). Sve lepo piše. Braćo Srbi, ubi nas neznanje. Ono je skuplje od znanja.
Preporuke:
7
0
116 sreda, 08 februar 2012 20:39
srbija
neverovatno je za jedan narod da ovako nesto sebi moze da dozvoli
Preporuke:
8
0
117 sreda, 08 februar 2012 20:41
kiza
...a sta smo sve za te pare mogli da uradimo da popravimo stanje u zemlji,sramota.
Preporuke:
7
0
118 sreda, 08 februar 2012 20:43
top
ovaj djilas i dinkic nas ojadise
Preporuke:
8
0
119 sreda, 08 februar 2012 20:45
drvo
pa sta je to djilasu 100 miliona,malo poveca poreze i to je to,svi zadovoljni.
Preporuke:
4
0
120 sreda, 08 februar 2012 21:10
Bob
pa dobro, možda ga presvlače zlatom penom, to je onda ok
Preporuke:
6
0
121 sreda, 08 februar 2012 21:48
Miško Savski Venac
Stajalište može da bude samo parkiralište, rusi kažu stajanka. Ne postoji u Srbiji autobusko i železničko stajalište, nego STANICA. Stanica gde nešto stane, pa potom brzo ode. Srpski jezik je bogat, stajalište, staja, stanište, stanovište... U Bus plus su to uveli Turci i novosrbi iz Konzorcijuma. Molio bih da neko odgovori samo na pitanje - kada je registrovan konzorcijum, ko je idejni tvorac. Niije valjda neko iz opozicije. Konačno - otkuda Đilasu pravo Ja pa Ja, Ja počeo . Bogdanović počeo, ja da završim? Šta fali da započeto završi neki drugi Žokica? To je prvi znak da politika gradi, a ne narod, graževinci, nikako Đilas.
Preporuke:
6
0
122 sreda, 08 februar 2012 21:57
Milena Bubalo
Don Kihotovski naslov, nema sta, ali i surova istina. Djilas je u stanju da se bori protiv vetrenjaca kako bi ostao na vlasti, neki ga podrzavaju, ali ga je vecina prozrela.
GDI SU NOVCI???
Preporuke:
6
0
123 sreda, 08 februar 2012 22:11
Marko Gay
Jedna od mojih "nastranosti" je da se svuda gde putujem vozim javnim prevozom.

Nigde tako dobro ne mozete da snimite stanje u zemlji nego u javnom prevozu.

Recimo, vozite se metroom u New Yorku pa metroom u Stokholmu i odmah ce vam se razjasniti u kojoj zemlji ima vise jednakosti i gde se vise ulaze u siromasne.

Ili sidite u cisti metro u Kuala Lumpuru pa izadite smozdeni iz pretrpanog tramvaja u Lozani i odmah ce vam se kasti koliko je Svajcarska bajna.

Sistem koji vam Dilas uvodi postoji mnogo gde i generalno je odlican (izuzevsi pitanje finansiranja, nedostatak dnevnih/ satnih karata i mozda nepotrebno obavezno validiranje sezonskih karti).
Preporuke:
1
10
124 sreda, 08 februar 2012 22:15
educator
Može li neki pravnik da mi odgovori na sledeće pitanje: Imaju li zaposleni u školama i vrtićima pravo da, ukoliko ne žeele bus plus kartice, dobiju novac?
Preporuke:
7
0
125 sreda, 08 februar 2012 22:58
Ja
Jos jedna istina koja je isplivala u javnost, setimo se samo 1000 evrica od akcija, za narod nema a njhovi dzepovi se pune, sta vise reci. Vreme je za promene.
Preporuke:
7
0
126 četvrtak, 09 februar 2012 00:51
Pupa Zagreb
Ide po Internetu informacija da Kompletan Konzorcijum ima osnivacki kapital od 1300 dolara i nijednu evropsku referencu. Zaposleno je formalno 7 lica upravljaca, rade 2, ostalo su gradski cinovnici i iz GSPa, naknada za ovih 7 lica je 8,9% od ukupne realizacije, neto + PDV. A Vi iz GSPa akajte za njih. Jos ce vas i nasu Zagrebacku cirilicu nauciti. Kod nas u Yagredu je isti Konyorcijum ppokusao, ali nije uspeo. I kod Vas ce da pukne, vec 1000 "kutija" ne radi. Sram ih bilo. A Turke na crnu evropsku listu da se vise nigde ne pojave.
Preporuke:
11
0
127 četvrtak, 09 februar 2012 03:33
klika
Svega smo se naslušali, a sada još moramo slušati i kako sami sebi skaču u usta.Čovek se pogubio. Šta drugo reći.Ko zna kolike će nam još istine otkriti dok se ne sabere.
Preporuke:
4
0
128 četvrtak, 09 februar 2012 04:02
Milan
Želeo bih ukratko da pružim još po neku informaciju. Prvo zaduženje za most preko Ade iznosilo je 68 miliona evra koje je zadužila administracija koju je vodio Nenad Bogdanović. Kada pogledate kolike su kamate za ne povlačenje novca iz kredita i kada je povučena prva tranša shvatiće te zašto je cena mosta porasla za tačno 22 miliona evra.
A kao mi se čini slična priča će biti i sa Beogradskim metoroom jer je Francuska firma koja je dobila posao ujedno bila i konsultant kakva vrsta metroa da se pravi i gle čuda posavetovala nas da pravimo metro kakav oni proizvode! Gradonačelnik Đilas je čak pokušao da sakrije činjenicu da projekat za metro postoji od šezdesetih godina prošlog veka i da je po tom projektu Zoran Đinđić kao gradonačelnik obeležio stubove za metro most preko Save a on sada naručuje novi projekat. Postavlja se prosto pitanje: ZA ČIJE BABE ZDRAVLjE DRAGANE?
Preporuke:
8
0
129 četvrtak, 09 februar 2012 04:47
Vujaklija
Ej, ja imam predlog: Hajde i dalje da tupimo da li se kaže stanica, stajalište ili busovača!!! Mnogo je lepo, a i patriotski! Ura! A za Đ. nema veѕe, on će da nam organizuje još nešto lepo ..... Hm, da li se pravilno srBski kaže “ostrva“ ili “ada“?
Preporuke:
9
0
130 četvrtak, 09 februar 2012 04:52
Vujaklija
Cccccc, zaboravio sam da datiram svoj komentar: Alba Greka, 8.nogosloma 2012.leta gospodnjeg.
Preporuke:
3
1
131 četvrtak, 09 februar 2012 08:48
Čekić M
Ne mogu da spavam,probudio me BBuussss Pluuus! Čini se da Konzorcijum nije potpisnik ugovora nego četiri pojedine firme od par ljudi i stranaca blikih beogradskom budžetu. Konzorcijum nije ni pravno ni fizičko lice, nema sedište, nema Matični broj, ni registraciju. Čista krađa i podvala. Ne verujem da na tenderu mogu da se prijave nepostojeće virtualne spodobe i sinovi bivših miniostara i zaštitnika. Proverite, izvestite narod, zatvorite bar jednu "aferu" na vreme. Nemojte da čekate odluku međunarodne zajdnice i kandidaturu za potop. Nađite istinu da se narod smiri, mođe da dođe do pobune velikih razmera.
Preporuke:
11
0
132 četvrtak, 09 februar 2012 09:27
Mladi Kos
E Djilase, Djilase...
Preporuke:
9
0
133 četvrtak, 09 februar 2012 12:49
perun_u
Gde su pare tu je i Đilas.
Preporuke:
7
0
134 četvrtak, 09 februar 2012 12:50
vujadinn
Od svakog posla u Beogradu Đilas mora da profitira.
Preporuke:
11
0
135 četvrtak, 09 februar 2012 12:52
zavida
Mnogo malverzacija je bilo u Beogradu. Bus plus je još jedna u nizu.
Preporuke:
7
0
136 četvrtak, 09 februar 2012 12:53
vid
Bus plus je još jedna pljačka građana Beograda.
Preporuke:
8
0
137 četvrtak, 09 februar 2012 12:54
nemanja58
Turska sa našim firmama je uradila Bus plus. A te naše firme su sigurno povezane sa Đilasom
Preporuke:
8
0
138 četvrtak, 09 februar 2012 12:57
miloš85
Most na adi košta tri puta više od svoje prave vrednosti. Oko 450 miliona evra, mada DS govori da on košta 161 milion. Sve će se saznati kada se vlast promeni.
Preporuke:
7
0
139 četvrtak, 09 februar 2012 12:58
nemanja58
Neverovatno je da vlast u Beogradu u kriznim vremenima uvodi skup sistem u gradski saobraćaj.
Preporuke:
7
0
140 četvrtak, 09 februar 2012 14:31
DEKII
da je djilas samo protiv djilasa, to i nebi bilo strasno mnogo je gore to sto je djilas, protiv gradjana.
Preporuke:
4
0
141 četvrtak, 09 februar 2012 16:30
Sasa
dokle bre vise! imaju li duse?
a celih 35cm snega paralisalo grad!!!!
gde su im kamioni koje svake godine kupuju.
Preporuke:
5
0
142 četvrtak, 09 februar 2012 16:42
Dragoslav Pavlović
U celoj ovoj priči oko "BUS PLUS-a" nisam do sada naišao na osvrt na činjenicu da je ukidanjem papirnih markica ugašeno čitavo jedno tržište, od koga su mnogi živeli.
Elem, pod čizmom gradske uprave, javna gradska preduzeća nisu imala izbora o uplati nadoknade za prevoz - hteli ne hteli dobijali su markicu, iako su koristili automobil za prevoz do posla. Međutim do sada su imali mogućnost da za određeni procenat manje prodaju tu markicu i iskoriste novac za benzin. Na taj način cela porodica se vozila mesec dana za cenu jedne markice (oko 2700 din). Sada, sa elktronskim sistemom, ne samo da nije moguće dobiti novac nazad, već je potrebno da četvoročlana porodica plati 4h2700 din=10800 din mesečno za prevoz!
Lično Đilas zavrće ruku svim direktorima javnih preduzeća da ne smeju slučajno da pomisle da ne uplate "BUS PLUS"!
Meni je računica jasna - 4 puta mi je jevtinije da se vozim svojim autom!
Razmislite samo o tome na koliko još načina građani pune džepove lopova!
Preporuke:
11
0
143 četvrtak, 09 februar 2012 17:21
educator
Dragoslave, u Zakonu o radu doslovno piše:
Član 118.
Zaposleni ima pravo na naknadu troškova u skladu sa opštim aktom i ugovorom o radu, i to:
1) za dolazak i odlazak sa rada, u visini cene prevozne karte u javnom saobraćaju;....
Situacija na terenu je takva da neke ustanove dozvoqavaju svojim radnicima da se izjasne da li žele bus plus kartice ili novac, a da drugi (kao škole i vrtići)to pravo nemaju. Ako je zakon isti za sve i najstariji je akt posle Ustava koji se mora poštovati dolazimo do toga da sem pljačke i selektivnog poštovanja zakona, u priči o bus plus karticama postoji i diskriminacija. Dakle, molim pravnike da potvrde ovo moje rezonovanje i obećavam da će Đilas uskoro dobiti veliki broj tužbi zbog kršenja zakona i diskriminacije. Pa posle nek vide šta će i ko će da nadoknadi ono što su već uzeli.....
Preporuke:
2
0
144 četvrtak, 09 februar 2012 18:36
Mladen Sipka
Djilas protiv Srbije i Beograda.Koliko je manje zaposleno danas u Beogradu i koliko je danas Beograd zaduzen vise u odnosu na pocetak mandata Djilasa?
Preporuke:
9
0
145 četvrtak, 09 februar 2012 23:02
zoran
Po popisu stanovništva iz 2002. ( dok ne objave poslednji iz 2011.) u Beogradu je od 1.576.124 stanovnika, živelo :
Srba 1.417.187 ,
Crnogoraca 21190,
Jugoslovena 22161,
Roma 19191,
Hrvata 10381,
Makedonaca 8372,
Muslimana 4617,
Goranaca 3340.......
(I popis, i rezultati popisa su obavljeni u istoj godini).
E sad, vi vidite.
Preporuke:
8
0
146 petak, 10 februar 2012 02:41
Simana
Moj komentar je 146. po redu. Dakle, komentarišemo i uglavnom ne branimo Đilasa od Đilasa. Oni koji ga brane od svega, sigurno ne čitaju NSPM. Zahvaljujem uredništvu NSPM što ima moralne snage da objavljuje i ovakva, za vlast nepovoljna mišljenja.
Preporuke:
9
0
147 petak, 10 februar 2012 09:34
Ljakse Bre
Očigledno je da sadašnji gradonačelnik ima loše mišljenje o našoj inteligenciji, kada misli da BAŠ SVE može da prođe.

Pavlovića za gradonačelnika!

Lopove u zatvor!
Preporuke:
8
0
148 petak, 10 februar 2012 14:26
Zuza
Djilas je sigurno akter onog vica "......sad necu ni kako ja 'ocu"
Preporuke:
5
0
149 petak, 10 februar 2012 15:37
Beli Orao
Latinica. Kad sam bio u trećem osnovne imali smo udžbenik "Ja već čitam latinicu".To je bilo mnogo davno i fala Bogu lako smo to savladali. Znamo mi to. Ja sam odavno rekao da ću da pišem latinicu kad neki Hrvat pređe na ćirilicu, ali šta će njemu to kad nije moderno(ni englesko pravo nije moderno). Ipak ovo o pismu nije fabula radnje, ali da Vam neko odgovori.
Što se lomljenja tiče ovaj ga je mališa preterao. U Engleskoj je u neko vreme postojao tip koji se zvao DŽon Lud.Zagovarao lomljenje mašina i tome sl. pa se taj pokret nazvan luduzam.Čini mi se da ga niko nije podržao.
Preporuke:
4
1
150 petak, 10 februar 2012 18:59
Bane Blagojevic
Interesantno je da grad Nis ima sisitem za satelitsko pracenje gradskog saobracaja (2007 godine) koji je razvijen od strane strucnjaka sa Elektrosnkog fakulteta u Nisu i da taj sistem za precenje 150 autobusa kosta oko 30.000 evra.
Ovaj sistem je inace NAPADAN zestoko od strane g/ina BOSKA RISTICA i njegovog INFOBIROA koji se realizuje preko NELEGALNOG i NEZAKONITOG elektronskog casopisa JUZNE VESTI ???
Sada je jasno zasto se to desavalo 2007, 2008 i 2009 godine da bi se napravila priprema za VELIKU OBMANU
Na tenderu za pracenje gradskog saobracaja u Beogradu jedan od uslova je bio da firma ima sistem koji prati preko 1000 vozila ??? Svi softversi koji se ovim bave znaju da je to od malog znacaja za nadogradnju AVL GPS /GPRS sistema.
Nacalanik sekretarijata za saobracaj Beograda g/in Djukanovic je i sam dolazio i proveravao niski sistem ali je cuveni menadzerski tandem DJILAS / SAPER smislio najvecu prevaru u 21 veku da kroz sistem ,,zrno po zrno,, opljacka Bgda
Preporuke:
5
1
151 petak, 10 februar 2012 22:01
@marko Gay
Sistem koji vam Dilas uvodi postoji mnogo gde i generalno je odlican (izuzevsi pitanje finansiranja, nedostatak dnevnih/ satnih karata i mozda nepotrebno obavezno validiranje sezonskih karti).


Malo li je tih mana? Pobogu, šta je onda tu dobro?
Osam procenata umesto 3?
Je li lepo gore izloženo nekoliko ključnih razlika elektronskih karata po svetu i ovih naših?
Preporuke:
6
1
152 petak, 10 februar 2012 23:20
Adamovic Milica
Postovani,
htela bih samo da proverim da li je autor teksta covek koji je kao pravnik radio u Agenciji za priv. kratko i bio na celu sindikata NISa ili EPSa ,covek od integriteta po mom misljenju ili je neki drugi Branko Pavlovic u pitanju
Zahvaljujem
Preporuke:
8
0
153 petak, 10 februar 2012 23:41
Čas anatomije
@ Adamovic Milica

Postovani,
htela bih samo da proverim da li je autor teksta covek koji je kao pravnik radio u Agenciji za priv. kratko i bio na celu sindikata NISa ili EPSa ,covek od integriteta po mom misljenju ili je neki drugi Branko Pavlovic u pitanju
Zahvaljujem


Reč je o tom Branku Pavloviću.
Preporuke:
6
1
154 nedelja, 12 februar 2012 08:37
zsv
Unapred se radujem narednoj temi EBRD i korupcija!
Preporuke:
2
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner